lørdag 20. desember 2008

O jul med din glede!















Man skulle jo tro at det å gå hjemme i permisjon
ville føre til at jeg når vi nå skriver 20.desember
ville ha sju slag i bokser, vasket huset, laget
pepperkakelandsby med pepperkakemenn,
pakket inn alle gavene og sendt lange julebrev til
Gud og hvermann. Men som dere sikkert har
skjønt - slik er det ikke!













Er jeg hysterisk av den grunn? Nei, kan ikke si
det. Pakkene er innkjøpt, julekort er sendt og jeg
har hatt mange koslige kvelder med eldstemann
der vi har laget småting. Nå står innkjøp av juletre
for tur, så blir det jul her også :-)














Jeg synes også jeg har vært flink og
miljøbevisst i år. Her pakkes pakkene inn i

gråpapir med pynt av silkepapir, glansbilder og
hyssing. Synes det blir ganske så fint:-) Og
julekalenderen til eldstemann er i år en kalender
hvor det leses fra bøker hver morgen. Det falt
heldigvis i smak! Så slipper jeg å kaste en haug
med ubrukelige ting etter jul. (Alle vet jo at
kale
nderpakker går i stykker etter 1 måneds
bruk).













Og det viktigste å gjøre før jul er vel å roe ned,
kose seg og slappe av? Jeg
går tilbake i jobb
5.januar, og hele januar blir det oppussing
i Nøklesvingen, før vi flytter inn i slutten av januar.
Derfor har jeg helt bevisst gjort mindre før jul i år.
Deilig! God jul alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar