lørdag 21. februar 2009

Back on track

Det er vinter som vi alle har fått erfare, Minsten har startet hos dagmamma og har fått sine første sko. Flotte skinnstøvler innkjøpt av far og med nok støtte til et par platte føtter. Veldig fine synes jeg.
















Ellers har jeg nå hatt min "bjørn om vintern-ferie". ( Jeg er lærer...) Skjønt siden dagmammaen ble rammet av omgangssyke ble det lite til den rolige tilvenningen denne uka, og mer til at jeg fikk kose meg med både Minsten og Eldstemann. Jeg kan jo ikke klage over det!
















I tillegg har jeg fått tatt meg noen runder hos møbelkjedene (les: IKEA, samt noen nettbutikker og ymse andre steder) igjen og har fått oppdatert huset ganske betraktilig. Slik ser det ut nå:

Kjøkkenspisekrok:



















Fikk en vill idé - oransje! Lampa er fra designlamper.no og er oransje inni. Gardinene er fra IKEA og heter Gunilla.

Soverom:









Fikk en idé her også, porselensknotter. Riktig fine synes jeg.









Det blå mønstret er fra en boks som står på en hylle som ikke synes på hovedbildet. Nattbordslampene er fra IKEA.









Neste innlegg blir fra stua, men der venter vi på en skapdør.

Gemalen venter med sesong 6 av Sopranos. Hei så lenge!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar