mandag 20. april 2009

Blogging på liv og død 2 :Regine - og kronerullingen.

Kjære Regine,
jeg synes det er leit om du tror at jeg ikke ønsker at du skal få alternativ behandling, eller at det er feil at man samler inn penger til deg eller andre kreftrammede. Dette er jeg selvsagt ikke i mot! Jeg ønsker inderlig at dere finner en alternativ behandling som kan hjelpe deg å bli kreftfri.

Det jeg stilte meg kritisk til i bloggposten "blogging på liv og død" er at veldig mange kommenterer innlegg uten at de egentlig kjenner sakens kjerne, eller vet hva de gir av råd. Mange kritiserer behandlingen du har fått uten at de vet noe om den osv. I tillegg gir de legene dine det glatte lag. Som du også nevner i bloggen din så er det personer der ute som ikke har hyggelige hensikter med tilbakemeldingene sine også. Dette kan jo være en påkjenning.

Nå er du en ualminnelig oppegående og sterk jente som antagelig klarer å holde hodet kaldt opp i alt dette. Men andre i samme situasjon klarer kanskje ikke det. Uansett, hvis denne kommentarstormen fører til at du får ordentlig hjelp til å bli frisk på et annet sykehus i utlandet, skal jeg være den første til å bejuble dette!

Lykke til, Regine. Det er jo fantastisk at du fronter kampanjen om å få flere blodgivere og donorer mens du kjemper den kampen du gjør. Tenk at du også tok deg tid til å svare på mitt innlegg midt opp i alt. Du er ei utrolig jente, og jeg håper på det aller beste for deg!


Gi Kudos til denne saken!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar