mandag 27. april 2009

Oppdatert meny uke 18, og litt om denne influensaen...













Ny dag, nye muligheter! La oss for eksempel være glade for at vi foreløpig slipper å stenge oss inne i frykt for det lumske svineinfluensaviruset. Jeg tror neppe det blir så mye å frykte, jeg er ikke av de som går rundt og katastrofetenker i tide og utide. Uansett er det ikke mye vi vet ennå om denne saken, og jeg stoler såpass på myndighetene at jeg ikke dveler over denne influensaen, ennå...

Det til side, etter gårsdagens begivenheter trenger jeg å tenke på noe hyggelig, og ikke noe er vel hyggeligere enn god mat? Her er ukas meny:


Man - Tunfiskpasta
Tir - Hjemmelaget falaffel i pita m/salat og hjemmelaget chilisaus
Ons - Hjemmelagde tyrkiske kjøttboller med couscous og salat
Tor - Kyllingwrap m/guacamole og varme tomater
Fre - Hjemmelaget pizza
Lør - Pepperbiff med olivenstekte poteter, peppersaus og caprese
Søn - Bakt ørret med poteter, agurksalat og gulrøtter julienne.

Velbekomme!

Bildet er den nyinnkjøpte tusenfryden på verandaen min.


Gi Kudos til denne saken!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar