søndag 5. april 2009

Rachel radbrekker 80-tallsklassikere. I går var oppvarmingen. Gjett hvilken dette er?


Jeg skal altså fram til:

1. Hvilken sang er dette?
2. Hvilken artist/gruppe?
3. Hvilket album og årstall?

I dag er teksten så å si direkte oversatt uten hensyn til rim og rytme for å gjøre det noe vanskeligere (kanskje).



Den baken er min
Skal ta deg
Bare vis trynet ditt
I fullt dagslys
Jeg forteller deg
Hva jeg føler
Skal skade sinnet ditt
Skyt ikke for å drepe
Kom an, kom an
La meg få kjenne det!

Lykke til! Svar og ny gåte kommer i morgen...

Bilde er hentet: http://z.about.com/d/stlouis/1/0/R/1/-/-/80slogo.jpg

2 kommentarer:

  1. For vanskelig? Jeg kan la denne stå ut dagen, og så prøver jeg med en ny en i dag også.

    SvarSlett
  2. Michael Jackson, "Bad",skiva med samme navn fra....hmm...1987?

    SvarSlett