mandag 6. april 2009

Rachel radbrekker 80-tallsklassikere. Dag 3. Denne klarer dere vel?


Gårsdagens gåte voldet problemer. Jeg kan jo slenge inn noen hint.Plata var en stor hit og sangen er tittellåta. Artisten er en av verdens største artister om enn noe på hell. Låta er parodiert av Wierd-Al. Og svaret er?

Her er dagens.
Jeg skal altså fram til:

1. Hvilken sang er dette?
2. Hvilken artist/gruppe?
3. Hvilket album og årstall?

Han sier at han vil gifte seg
bli en liten familie han og jeg
Kanskje går det bra
Men jeg må ofre alt

Og vennene mine sier: ikke gift deg nå
Du er for ung, det er mer å finne på
Jeg trenger gode råd
Vær så snill!



Gi Kudos til denne saken!

2 kommentarer:

  1. Madonna, "Papa dont preach" fra albumet True Blue (1986)

    Og nå begynner jeg å føle meg litt aleine her - er det bare meg som kjenner igjen disse eksemplene på strålende poesi? ;)

    SvarSlett