lørdag 11. april 2009

Rachel radbrekker 80-tallsklassikere. Dag 8. En hardtslående klassiker denne gangen. Tar dere den?

Gratulerer til Elisabeth som svært raskt kom fram til Bruce Springsteen;"Dancing in the dark" fra "Born in the USA" 1984. Dette var selvfølgelig rett svar.

I dag er klassikeren langt mer hardtslående, men blir fortsatt mye spilt av fansen. Teksten er noe fritt oversatt.

Jeg skal altså fram til:

1. Hvilken sang er dette?
2. Hvilken artist/gruppe?
3. Hvilket album og årstall?

Er hasardspill din greie da er jeg din mann
Du vinner og taper litt - det gir jeg blaffen i
Gleden ligger i spillet samme hva du sier
Jeg ekke grådig slik som deg for jeg trenger kun et kort på hånda:





Bilde er lånt fra: http://z.about.com/d/stlouis/1/0/R/1/-/-/80slogo.jpg

4 kommentarer:

  1. Den var lett. AoS med M. Hilsen Odd Magnus

    SvarSlett
  2. 1. Ace of spades
    2. Motörhead
    3. Ace of spades, 1980

    Tjihi

    Klem fra Elisabeth

    SvarSlett
  3. Jepp! Dere har begge rett :-)

    SvarSlett
  4. Tødlene over riktig o, Elisabeth - bra!

    SvarSlett