mandag 13. april 2009

Rachel radbrekker 80-tallsklassikere. Dag 10. Denne kommer jeg ikke utenom.

Svaret på gårsdagens gåte var: "Vår", De Lillos, "Hjernen er alene", 1989.

Dagens gåte er påskens siste. Dette er en låt jeg ikke kommer utenom.

Teksten er så og si direkte oversatt:

Jeg skal fram til:
1. Hvilken sang er dette?
2. Hvilken artist/gruppe?
3. Hvilket album og årstall?

Åh alt det du sier
er det livet eller
bare et spill, bekymringene mine svinner
Du er alt jeg burde minnes
Du trekker deg vekk
Men jeg kommer etter uansett


Gi Kudos til denne saken!


Bilde er lånt fra: http://z.about.com/d/stlouis/1/0/R/1/-/-/80slogo.jpg

2 kommentarer:

  1. He he...denne var enkel ;-)

    1. "Take on me"
    2. Aha
    3. "Hunting high and low", 1985

    Klem fra Elisabeth :-)

    SvarSlett
  2. Og Elisabeth går av med seieren i dag også :-)

    SvarSlett