søndag 3. mai 2009

Meny uke 19













Så er det blitt mai og søndag, attpåtil. Dette betyr at jeg er klar til å lage menyen for neste uke. I alle fall burde jeg være det. Jeg må innrømme at det er litt tomt oppe i det allergitunge hodet mitt for øyeblikket. Helgens finvær har trigget bjørka og sent meg inn i en pollendøs av de sjeldene. Okke som, nå er det klart for vårmat!

Meny uke 19

Man - Mager kjøttpølse med hjemmelaget potetmos og salat
Tir - Svinefilet barbeque med ris og salat
Ons - Urtebakt laks med asparges og rotgrønnsaker
Tor - Kylling med couscous og tomatsalat
Fre - Hjemmelaget pizza (bankers...) Skinke/Ruccola - Marinert kylling
Lør - Hjemmelaget fiskeburger/vegetarburger med grovt brød og salat
Søn - Mixed grill - fisk, skalldyr og grønnsaker

Bilde lånt fra http://interaktiv.vg.no/matogdrikke/bilder/9.jpg

Velbekomme!
DB

Gi Kudos til denne saken!

2 kommentarer:

  1. Oi så spennende ukesmeny..litt mer spennende enn vår som består av så og si bare halvfabrikat.

    SvarSlett
  2. Takk for det. Med ukesmeny og storinnkjøp et par ganger i uka kan man unngå mye halvfabrikat. Sunnere, bedre og billigere :-)

    SvarSlett