onsdag 13. mai 2009

Milepæler


















Vi har nå bodd i nytt hus i over tre måneder og har allerede oppdaget gleden ved å ha egen hage. Jeg er fristet til å si at det at vi har fått hage har gjort at vi alle har kunnet skilte med noen milepæler:
  • Guttene kan leke ute alene!
  • Vi har fått eget fotballmål!
  • Jeg har gått til angrep på allergien og har satt i gang med å spa opp jord og plantet urtebed(sic!). Jeg skal ikke påberope meg grønne fingre, men for meg er dette virkelig en milepæl.
  • Eldstemann har blitt kjent med barna i nabohuset, og har lekt alene med dem, uten at mamma og pappa var ute. (Helt sant!)
  • Minsten har begynt å klatre i verandatrappa. Han har klart å krabbe opp hele helt alene, flinke gutten!
  • Mannen har kjøpt seg terrengsykkel og blitt helt hekta.
  • Jeg har kjøpt solstoler.












Jeg må bare si at jeg gleder meg til solrike sommerdager der barna kan bade i basseng i hagen, og til late sommerkvelder der Mannen og jeg kan spille Scrabble, skravle og nyte iskald hvitvin på verandaen. Å så deilig det er å bo på bakkeplan og kunne boltre seg i egen hage som man vil!













Bildene er tatt i kveldsol og er av det spirende livet i hagen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar