tirsdag 12. mai 2009

My own personal Jesus.












Det er mange som undrer seg over mangt. Jeg undrer meg hver dag jeg. Nå kunne jeg undre meg over at Hank von Helvete - selveste mr.Turboneger skal synge hovedrollen i "Jesus Christ Superstar" på det Norske teatret til høsten. Men det gjør jeg egentlig ikke. "Jesus var en opprører", og Hank gleder seg til å spille ham, og jeg gleder meg til å se ham, for det må jeg jo bare.

Men så undrer jeg da, på om jeg klarer å få med min selverklærte musicalhater av en mann på denne forestillingen. Jeg kan jo bli inspirert av Emmeline og Frøken Makeløs som ofte undrer seg over mennene sine og som synes å få de med på det meste.

Jeg håper og tror jeg kan lokke Trygve med. Jeg har tenkt å forsøke med med:
- "Hvis Hank von Helvete kan synge musical, så kan jaggu med du klare å høre på?"
- Eller(slik som man gjør med barn...tilpasser til det en vet de liker)- "De har jo gjort Jesus mer rocka, også tar det opp samfunnsproblemer og sånn skit vet du, det blir vel bra?"

Jeg vet ikke, er det noen som har noen bedre tips til hvordan man kan inspirere mannen sin til å bli med på noe han egentlig har bestemt seg for at han ikke vil?


P.s. Jeg assosierer så fælt med sanger så jeg må legge ved denne godbiten:



Bildet av Hank og Charlotte er lånt fra Dagbladet

Gi Kudos til denne saken!

3 kommentarer:

  1. Det kommer aldri til å skje, Rachel. Hank eller ei. Sorry. Tur til Lofoten er greit, men så får det holde.

    SvarSlett
  2. Les johannes-evangeliet i bibelen og sammenlign med den ordentlige Jesus...(det kan frelse oss!)

    SvarSlett