onsdag 22. juli 2009

Endring på gang.


















Sommerferie er deilig, tross de siste ukers begredlig vær. Jeg har klart å kose meg verre for det. Bloggen har fått lide, og venner og familie har fått sett mer av meg. Akkurat det siste er jeg veldig fornøyd med.

Der andre stresser form og figur av seg for å få plass i bikinien til sommeren, har jeg latt det fare og levd i den håpløse tro at forbrenningen skulle fortsette i samme tempo etter at jeg sluttet å amme. Så feil kan man ta! Med sommer kommer flere aktiviteter, ja vel, men også jevnlige glass med vin, god mat og iskremfristelser. Det har vært deilig, men er nå akk så synlig. Det hjelper heller ikke at det er år og dag siden jeg trente skikkelig sist.

Det har luret i bakgrunnen en stund, men etter en helg hos hypersunne, spreke og hyggelige venner i Sverige har jeg tatt skjeen i en annen hånd. (Helst bør jeg vel la være å bruke den i det hele tatt, skjeen altså...).

Fra nå av fører jeg inn/ut-skjema på kalorier, og tok min første joggetur i dag med påfølgende styrketrening etterpå. Det var helt pyton selvsagt, men jeg må si jeg føler meg rimelig ovenpå nå. Så får vi se om ikke bikinien passer igjen til innedørssesongen for svømming starter en gang igjen i september.

Ønsk meg lykke til!

Bildet er lånt med en smule ironi fra yoursabbatical.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar