mandag 10. august 2009

OneMillionGiraffes.com - kan han klare det?

Forleden snublet jeg bort i prosjektet til Ola Helland - ja han gærningen som prøver å samle en million håndtegnede sjiraffer innen 2011. Jeg tenkte, bra forsøk, men dette er vel et Sisyfosprosjekt? Jeg lastet opp min barneboktegning fra et år tilbake og glemte litt hele greia:


















Men så er jo jeg på Facebook som resten av verden, og der er jeg med i denne sjiraffgruppa. Nå ser det virkelig ut til at dette går veien! Over 3000 sjiraffer klarte Helland å samle i går. Så da tenkte jeg. Dette er jo for morsomt til å la være å hjelpe skikkelig. Så jeg tegnet en bråta til. Og det kan flere gjøre også. Leser du dette så hjelp Helland med prosjektet hans da vel!

"My friend, Jørgen, doesn't believe I can collect one million giraffes by 2011. I'm gonna prove him wrong, but I need your help. You can create your giraffe(s) in any way you like, but not on a computer and no store bought objects. You must create your giraffe(s) yourself! Click here to read why. So far I've got 44.870 giraffes, so I need 955.130 more! And I have 508 days left to get them.
Let's show Jørgen how amazing the internet is."


OneMillionGiraffes.com - Kan han klare det?


2 kommentarer:

  1. Søte små raffer. Navn har de også. Den eneste av mine som heter noe er visst min anagram-avatar Ryan R. Giraf (ikke del av samlingen ennå). Ja, og så Raff og Rill da (sjiraffversjon av Jack and Jill, ligger også "i kø").

    SvarSlett
  2. He he, Raff og Rill...de vil jeg se:)

    SvarSlett