fredag 9. oktober 2009

Her er spetakkel-leseren!













Takk til alle som tok min tullete undersøkelse. Nå kan jeg skjære dere alle over en kam! Den typiske leseren av bloggen Rachel spetakkel er:

En kvinne mellom 26-35 år. Hun jobber i det offentlige, gjerne innenfor barnehage, utdanning eller forskning. I tillegg er hun svært glad i å lage mat, og ekstremt opptatt av klimakrisen. Hun har ikke små barn, og er verken opptatt av Tom Waits eller Jim Jarmusch ( Tro det den som kan!) Til gjengjeld synes hun politikk er svært interessant. Slå den folkens!

Og til dere som ikke passet i denne beskrivelsen ,men som deltok i undersøkelsen. Tusen takk, det er supert å se at jeg faktisk har lesere av begge kjønn i aldersspennet 16-65 år, og at noen av dere i allefall forstår hvilke genier Tom Waits og Jim Jarmusch er.

Fra spøk til revolver. Jeg synes det er ganske utrolig å tenke på at sånn ca. 100 stykker leser bloggen min jevnlig. (Hver uke) Da jeg startet å skrive hadde jeg egentlig ingen plan med skrivinga. Det har jeg forsåvidt ikke nå heller, men det er flott å få lov til å bidra i ordskiftet rundt miljø, skole og viktige ting som rører seg i samfunnet. Takk for at dere leser og kommenterer!

Og så godbiten:


















Jim Jarmusch, folkens! Ta dere bryet med å se "Down by law", "Stranger than paradise", "Night on earth" og "Dead Man", til å begynne med i alle fall! Geniale filmer av en genial mann!

Bilde hentet fra www.eictv.co.cu

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar