torsdag 3. desember 2009

Luke 3

I dag er det kordag. Vi er i innspurten mot julekonsertmaratonen som starter 9.desember. Mitt høyeste ønske i den forbindelse er at et eller annet vennelig vesen (nei, Märtha jeg tror ikke på engler)dukker opp fra det blå og fjerner den atypiske lungebetennelsen min, samt propper hodet fullt av sangtekster. Det er litt mye annet oppe i hodet mitt for tiden. Eksamensoppgavene er i rute, det er vel og bra, men puggingen av tekstene har lidt noe under det massive eksamenskjøret.

Nok om det, dette er dagens kalendergave: En nydelig engelsk julesang (carol) - Tomorrow shall be my dancing day - i arrangement av John Rutter framført av guttekoret Libera:



Koret jeg synger i, Varia Vocalis, synger denne på julekonserten i Manglerud kirke 17.desember kl. 19.00- Vel møtt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar