mandag 11. januar 2010

Bloggpuls og meg!

Jeg var så travelt opptatt søndag at jeg desverre ikke hadde tid til å legge ut en sak om Bloggpuls og min rolle i dette prosjektet. Jeg kan utdype litt her.

En vakker dag for noen måneder tilbake ble jeg kontaktet av Undre, den utmerkede forfatteren av Undreverset, og en av initiativtakerne bak Bloggpuls. Hun lurte på om jeg kunne tenke meg å være en del av denne bloggportalen. Jeg ble straks nysgjerrig, og etter å ha lest meg opp på hva dette dreide seg om, takket jeg fort ja!

Jeg skal i fortsettelsen produsere tekster og intervjuer for Bloggpuls Magasin, og er derfor interessert i hva som rører seg der ute i Bloggesfæren. Er det noen/noe dere gjerne vil lese om? Eller noe dere lurer på generelt? Send meg gjerne tips og ønsker! Legg igjen et pip her, eller tvitre meg på @Rakildur.

2 kommentarer:

  1. Jeg synes at jentene bak 4 x bærepose (http://vilduhapose.blogspot.com) er verdt å lese om. I mine øyne den morsomste, mest underholdende og best forfattede bloggen på nett.

    SvarSlett
  2. Godt forslag. Skal se på saken!

    SvarSlett