tirsdag 30. mars 2010

Dag 4: Rachel radbrekker 90-tallsklassikere.

Har alle reist på hytta? Eller er det for vanskelig for alle andre enn Tore? Her er en stor hit, med en av mine favoritter. Reglene for quizen er få men svært enkle:
Du skal svare på 3-spørsmål i kommentarfeltet! Den som finner svaret vinner heder og ære, og kan kalle seg en skikkelig kjenner av 90-tallet.


1. Hvilken sang er dette?
2. Hvilken artist/gruppe?
3. Hvilket album og årstall?

Hun sa, det er maur i teppet
ekle små monstre
Spiser alle smuler
plukker opp søplet
Sprit henne opp litt
Hun trenger å sprudle
God morgen tv
Du er sunnheten sjøl

Lykke til!

3 kommentarer:

  1. Er litt usikker på hva jeg skal gjøre... Ser jeg har en massiv fordel i tid - og har svaret... Men dersom jeg ikke skriver noe, kan det jo hende at vi får flere til å delta... Hmmm... La oss slå fast at denne sangen er av et litt obskurt band (bokstavelig talt, vel og merke), og at platen den kommer fra har en tittel som får meg til å tenke på sommer ved Lille Lungegårdsvann, og at sangtittelen henspeiler på noe som skjedde 5 eller 6 år etter utgivelsen, avhengig av hvordan en ser det... Om det ikke er noen svar enda når jeg får et par minutter til overs på jobben i morra svarer jeg nok på ordentlig...

    SvarSlett
  2. OK... Det er Blur med End of a Century fra Parklife (1994). Kunne ikke vente lengre... Dersom det virkelig bare er meg som deltar er jeg veldig takknemlig for hjernetrimmen, Rachel.

    SvarSlett
  3. You're very welcome. Det er i allfall flere som leser den. La oss heller si at det er du som er flink!

    P.s Mannen min klarte den også ;)

    SvarSlett