søndag 28. mars 2010

Finnskogshjertet og påskemat.

I dag ble jeg tildelt Finnskogshjertet av Atelier Kari. Denne prisen er hennes egen helt og holden, og den gir hun til "flotte bloggedamer". Det er stor stas å bli satt pris på, og bli nevnt i celebert selskap. Takk, Kari!

Jeg leker med tanken på å gi min helt egen spetakkel-pris til bloggere jeg setter pris på også. Helt uten noen forpliktelser selvsagt. Jeg tviler på at det blir noe så kreativt og lekkert som det flotte hjertet Kari har laget, men noe spetakkelsk skal det bli.

I mellomtiden kan jeg i allfall by på en påskemeny. I disse påskekrimdager får jeg håpe at ikke ukenummeret får et uheldig utslag på inntaket av maten.

Meny uke 13

man -Pasta carbonara m/ruccolasalat
tir -   Benløse fugler m/poteter, kålstuing og brun saus
ons - Gul paella m/hvit og rød fisk
tor -  Rømmegrøt, spekemat og eggerøre
fre -  Chiligryte
lør -  Lammelår m/rotgrønnsaker og råstekte poteter
søn - Helstekt ørret m/agurksalat og poteter
 

2 kommentarer:

  1. Takk for at du satte så stor pris på Finnskoghjertet at du nevnte det i bloggen din. Og selvfølgelig takk for ny ukesmeny! Fortsatt god påske!

    SvarSlett
  2. Skulle bare mangle! Ha en herlig påske du også!

    SvarSlett