fredag 2. april 2010

Dag 6 - rachel radbrekker 90-tallsklassikere.

Dagens gåte er henta fra at album som har en navnesøster. Bandet var veldig store på 90-tallet, og herjet MTV med hit på hit.

Du skal svare på 3-spørsmål i kommentarfeltet! Den som finner svaret vinner heder og ære, og kan kalle seg en skikkelig kjenner av 90-tallet.


1. Hvilken sang er dette?

2. Hvilken artist/gruppe?

3. Hvilket album og årstall?

 
De teite venninnene dine

skylder alt på meg

Vel, de er bare utbrukte og avdanka

ferdige, spør du meg

Vel, jeg bestemmer denne gangen

Det er min tur nå

Jeg prøvde å se det som deg

Men denne gangen er ikke det rett vei

Lykke til!

2 kommentarer:

  1. Rachel, da... Jeg hadde ikke regnet med G'n'R her - 14 years fra Use Your Illusion II, 1991. Dersom de hadde tatt begge dobbeltalbumene og redusert det til ett enkeltalbum - ca 50 minutter spilletid - ville det blitt ett av de beste rock'n'roll albumene gjennom tidene. Men neida, Axl ville ikke det...

    SvarSlett
  2. Å jo da! Jeg kommer ikke fra Gjøvik for ingenting! Ser ikke ut som du er ukjent med dem du heller. Broren min slet litt med denne i går, men du klarte den som alltid!

    SvarSlett