lørdag 3. april 2010

Dag 7 - Rachel radbrekker 90-tallsklassikere.













Gårsdagens gåte var herlig harry og speiler kanskje ikke min musikksmak helt. På den annen side, man kunne ikke være ung på 90-tallet uten å få med seg Guns n'Roses. Jeg er jo fra Gjøvik så det sier jo seg selv at jeg fikk min dose med Axl og gutta.

Dagens gåte er mer i min gate. Dette er en meget stor hit av et meget stort band som fortsatt holder på. Teksten er noe fritt oversatt for å få til enderimet, men budskapet i teksten er stort sett den samme som i originalen.

Du skal svare på 3-spørsmål i kommentarfeltet! Den som finner svaret vinner heder og ære, og kan kalle seg en skikkelig kjenner av 90-tallet.



1. Hvilken sang er dette?
2. Hvilken artist/gruppe?
3. Hvilket album og årstall?

Skuffet jeg deg veldig
Gjør budskapet deg lei
Det er som du aldri har blitt elsket
og at du ønsker det samme for meg


2 kommentarer:

  1. 1. One
    2. U2
    3. Achtung Baby (1991)

    SvarSlett
  2. Endelig noen andre enn meg... Men jeg hadde tatt denne om jeg hadde vært på tidlig nok! Det er uansett morsomt å se flere involvert i denne veldig uhøytidelige og morsomme påskeleken!

    SvarSlett