tirsdag 27. april 2010

Menytørke og musearm

Det er vår. Hagen trenger sårt en hjelpende hånd. Samtidig har høyrearmen min behov for ferie fra museklikk. Derfor har bloggen min fått lide en stund. De av dere som savner menyene mine: Jeg er inne i en liten menytørke. Det kommer mat på bordet hver dag, men jeg må innrømme at det er noe resirkulering av gamle menyer. Jeg satser på at vårvarmen, sola, og hagearbeidet vil gi meg ny inspirasjon. Med en gang den vender tilbake lover jeg å publisere middagsrettene her på bloggen.

I mellomtiden får dere nyte sola så lenge!

2 kommentarer:

  1. Ferie og tørke er nødvendig innimellom, så blir alt så mye bedre etterpå :)
    Mine menyer er godt resirkulert - men det funker for det. Mat blir det uansett :)God bedring med armen!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for oppmuntringen!

    SvarSlett