mandag 12. april 2010

Vår! - Meny uke 15.















Jeg er så opptatt med å nyte sola for tiden at jeg knapt tenker på mat. I går tok jeg med gutta på en nydelig Oslovandring fra Operataket, via havna og festningen til Akerbrygge. Det var vitamininnsprøytning det! Til helga reiser Mannen og jeg til Milano på kjærestetur. Foreldrene mine skal holde fortet med gutta. Gjett om det blir deilig? Ukas meny er derfor noe amputert - her skal milanesisk kjøkken få lov til å briljere hele helga!

Her er ukas meny - inspirert av sola, Italia og våren!


Meny uke 15 
man - Tortellini m/ost og skinke vendt i en tomat og basilikumsalat
tir - marinerte grillede kyllingspidd m/ chilisaus, ris og salat
ons - Fiskewraps
tor - Oksekebab m/bulgur og raijta
fre-søn - Cucina milanese

Velbekomme!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar