søndag 2. mai 2010

Bikinisesong, men mat må en ha.

Jeg må erkjenne at alle gode forsetter om innendørstrening vinteren igjennom har kokt litt bort i kålen. Dette betyr at noen av kiloene jeg jobbet så hardt for å bli kvitt i fjor sommer har sneket seg tilbake under bukselinningen. Dette merkes, men jeg kan ikke deppe av den grunn. Her må det tiltak til! Hagearbeid, jogging, og vårlig meny med innslag av masse herlige grønnsaker bør hjelpe på. Og vips vil de to fete vinterkiloene være en saga blott.

Ukens meny er ikke en slankemeny. Den er sunn og god, så er det bare å spise mindre av den, om man vil ned i vekt ;)

Meny uke 18

man - Krydderstekt ørret m/salat, sitrondressing og bulgur
tir  - Urtekylling i yoghurtsaus m/naturris, tomat og -basilikumsalat
ons - Falaffel m/chili, hummus, hvitløkssaus m/grønn salat i pita
tor - Tante Lindas pastaoverrakselse
fre - Kyllingtaco m/salsa, guacamole, tomat, paprika, agurk, mais og salat
lør - Pepperbiff  m/favabønnesalat
søn - Torsk gremolata m/ potetmos, dampet asparges og gulrot

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar