tirsdag 4. mai 2010

Jeg er oppskjørta!


















Gjett om jeg ble overraska i går kveld da venninna mi Stina sto på trappa mi med et nysydd skjørt, bare til meg!
Stina syr nydelige skjørt til småjenter. I en kommentar på bloggen hennes klarte jeg å si at kanskje hun også kunne sy et skjørt i str. 36 år?  Og så sto hun der på trappa mi, med det søteste skjørtet du kunne tenke deg!

Det viste seg at hun hadde konferert og konspirert med mannen min i løpet av dagen. Han hadde målt klærne mine og sent de vitale målene til henne. Her er resultatet, fint ikke sant!














































Har du også lyst på skjørt? Eller tror du veslejenta di kunne tenke seg ett? Kontakt Stina her.
Stina syr skjørtene i en blanding av vintage og nye stoffer. De kan vaskes på 40 graders finvask.

1 kommentar:

  1. Stilig :-) Ser ut som et supert sommerskjørt, hvis bare sommeren kommer i år.

    SvarSlett