torsdag 2. desember 2010

Rachel radbrekker juleklassikere - luke 2














Gårsdagens vinner var "Sommertid" - som raskt gjettet at den første luka inneholdt klassikeren "Musevisa" av Alf Prøysen fra 1949.

Her kommer dagens quiz!

Fortsatt fryskaldt ute. Det synes vedkommende i følgende sang også:

"Hvis du bare holder godt rundt meg
vil jeg holde meg varm hele veien hjem"

Jeg er ute etter:
1:Tittel
2:Artist
3:Årstall

Post svaret i kommentarfeltet. Jeg fører statistikk over hvem som har flest rett når 24 dager er gått. Den med flest rett kan smykke seg med tittelen  JULEKLASSIKER! Svar selv om du tror noen har rett svar. Moro med litt action her.


Dagens musikalske godbit må bli Adam Sandlers Chanukkasong, sunget av Neil Diamond. Og til alle jøder der ute. Happy Chanukka!


1 kommentar:

  1. Let it Snow! Let it Snow! Let it Snow!, Jule Styne/Sammy Cahn, 1945 :-)

    SvarSlett