fredag 3. desember 2010

Rachel radbrekker juleklassikere - luke 3














Gratulerer til "Ceciliesblogg med seieren 2. desember." Sangteksten jeg hadde radbrekket denne dagen var hentet fra "Let it snow" av Cahn/styne framført av Vaughn Monroe. Sangen ble første gang spilt inn i 1945! Jeg forbinder den som de fleste andre med avslutningsscena i Die hard, og ikke så veldig med Vaughn Monroe...

I dag skal vi litt fram i tid. Her er dagens sangperle: (noe fritt omsatt)

"Trøttøyde venner fyller rommet helt
Jeg gjemmer meg fra din islagte sjel!"

Nok en gang vil jeg ha:
1. Tittel
2.Artist
3.Årstall

Lykke til!

Musikkgaven i dag:
Her er nok en moderne klassiker. Sjekk sveisene! Ingen jul uten:


1 kommentar:

  1. Anders Christian svarte rett paa denne oppgaven. Svaret var Last christmas med WHAM fra 1984.

    SvarSlett