torsdag 1. desember 2011

Luke 1 - Rachel radbrekker schlägere!

Det er 1. desember og julekalendertid. Hurra! Det er dette jeg har gjenåpnet bloggen for ;). Det er klart for RACHEL RADBREKKER SCHLÄGERE.

Bare så det er klart. Du vinner ikke freebies eller flotte presanger her hos meg. Du vinner heder og ære. Den som har vunnet flest dagsutfordringer når vi skriver 24.desember vinner tittelen ÅRETS SCHLÄGER og får hederlig omtale på bloggen min.

Og så til det vi har ventet på, dagens utfordring. Låta vi skal fram til ble ikke sluppet som singel i Norge, men albumet den var på lå over 50 uker på VG-listas topp 40, der den tronet helt på toppen i én enkelt uke. Vi skal ikke veldig langt tilbake i tid. Vi er i tiåret 2000-2010. Kall det oppvarming...

Jeg ønsker svar på: 
1. Tittel på låta
2. Albumet det er hentet fra
3.Artist
4. Årstall

I can see it now it crawls towards me
Oh, sister of mine, I know who's the snitch now
Oh sister of mine, I heard everything you said standing next to my coffin
Father Martin, this starts to smell of gazolin.

Svaret kan legges i kommetarfeltet i bloggen, på Facebook eller Twitter. (@Rakildur)

Lykke til!
Hilsen Rachel


3 kommentarer:

  1. Fra Gumman O Anton:

    Kontroll på Kontinentet
    Ompa til du dør
    Kaizers Orkester
    2001

    SvarSlett
  2. Spennende forslag der, Henrik. Fasit kommer i kveld. Man kan svare via Facebook, twitter, google + , mail eller her i kommentarfeltet. Den som svarer først og har alt rett leder racet fram til 24.desember.

    SvarSlett
  3. Hepp, dagens resultat er klart. Ingrid og Henrik aka Gumman og Anton leder jakten på hedersbevisningen "Årets schläger", med rett svar på dagens utfordring. "Kontroll på kontinentet" fra "Ompa til du dør" 2001, Kaizers Orchestra var selvsagt helt rett!

    SvarSlett