tirsdag 13. desember 2011

Luke 13 - Rachel radbrekker schlägere!

Da er det på tide å komme med dagens utfordring. Aller først må jeg gi svaret på gårsdagens radbrekkingsgåte. Her skulle jeg fram til megahit'en fra 1982 - "Eye of the tiger" med "Survivor" - Jepp, på soundtracket til Rocky III. Låta setter meg tilbake til de første klassefestene jeg var på, som riktignok først kom noen år etterpå. Låta var fortsatt hot på Gjøvik i 1986. Må jo innrømme at hovedstaten i Vestoppland nok ligger litt etter Unaiten. Men venninna mi som nå camper i Sverige har fått med seg denne. Gubben og Gumman leder 9-1.


Men nå til dagens utfordring. Dette er en låt fra Norden i perioden 2010-  d.d. Ferskvare der altså. Jeg skal fram til:
1. Tittel
2. Artist
3. Årstall


You’re nothing like the others, no one’s like you

There’s nothing about you I’d like to change
These are the words from me to you


Lykke til!

1 kommentar:

  1. Gubben o Gumman sier

    1)Ring Meg
    2) Gabrielle Leithaug
    3) 2011

    SvarSlett