onsdag 14. desember 2011

Luke 14 - Rachel radbrekker schlägere!

Det er visst ikke mulig å stoppe radarparet fra Sverige, men det er jo hyggelig at noen finner svar på gåtene mine. I går skulle jeg fram til årets hit fra Bergen - Gabrielle, med "Ring meg": En elsk/hat -låt som uansett hva man måtte synes om den har toppet VG-lista 7 uker i år. Man kan jo også diskutere om denne vil ende opp i kategorien shläger. Vel, jeg kan ikke spå framtiden. Kanskje blir låta en "one hit wonder".


Så var det til dagens utfordring. Jeg skal til en virkelig godbit fra 70-tallet. Dette er en låt som gikk helt til topps, og som sikkert vil bli hyllet som en av de største låtene uansett tiår.

Jeg vil ha svar på:
1. Tittel
2. Album
3. Artist
4. Årstall


Vi reiste oss alle for å danse
Å, men vi fikk aldri en sjanse.

Lykke til!

1 kommentar:

  1. Gubben o Gumman sier:

    1. American Pie
    2. American Pie
    3. Don McLean
    4. Gikk til topps på Billboard lista i 1972 (albumet ble gitt ut i 1971)

    SvarSlett