onsdag 21. desember 2011

Luke 21 - Rachel radbrekker schlägere!

Da har vi fått litt konkurranse på slutten av radbrekkingskalenderen! Tore stakk av gårde med gårsdagens seier. Hvordan kan det ha seg, spør den kloke leser? Det er da vitterlig gubben og gumman som har svart i kommentarfeltet. Vel, reglene tilsier at man også kan svare på Facebook, og det gjorde Tore, et par timer før svenskene. Jeg skulle fram til låta "Don't speak", med No Doubt fra 1996.


Jeg klarte akkurat ikke å legge ut utfordring til luke 20, så nå er det luke 21 som må åpnes. Dagens utfordring lå på toppen av de nasjonale hitlistene dette året. Schlägeren er hentet fra perioden 2000-2010.



Men vet du ikke?
At det er noe jeg kan føle når jeg puster

Jeg er ute etter:

1. Tittel
2.Artist
3. Årstall

Lykke til!



3 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Gubben o gumman sier

    1) Ambitions
    2) Donkeyboy
    3) 2009

    SvarSlett
  3. He he, her fikk jeg flere svar gitt. Men Tore stikker nok av med seieren i dag. Han hadde nok fordel av amerikansk tid. Svarene tikket inn slik:

    Facebook: Tore Skogseth (i natt)
    Twtitter Eirik H. Gustavsen kl 9.24
    Blogger: Ingrid og Henrik.

    Morsomt at flere fant ut av denne!

    SvarSlett