torsdag 22. desember 2011

Luke 22 - Rachel radbrekker schlägere!

Jada,  endelig litt konkurranse her! Tore var først ute med svar på gårsdagens gåte. Det var Donkeyboys "Ambitions" fra 2009 jeg skulle fram til. Tore hadde kanskje fordel av at jeg var oppe sent igår, men det går vel opp i opp. Stort sett er det lettest å "time" oppgavene for oss som bor i samme tidssone. Tore som bor i USA er det vanskeligere å legge til rette for. Jeg vet at Ingrid og Henrik er de eneste og sanne vinnerene av denne julekalenderkvissen, men jeg holder ut til jul. Det er jo moro, for svingende! Sant og si synes jeg det er et knippe meget bra låter som har fått vise seg fram i de ulike lukene etterhvert. Jeg håper dere tar dere tid til å lytte til dem også.


Dagens utfordring er i fra 70-tallet. Låta lå tre uker på topp på Billboard og er på flere kåringer av bestelåter fra dette tiåret. Igjen er låta radbrekket for å få til rim, innhold og rytme, I dag vil jeg ha:

1. Tittel
2. Artist
3. Album
4.Årstall


Da vi var sammen for mange år siden, var få mer naiv enn jeg

Vel, du sa at vi var slikt et vakkert par
og at du aldri ville forlate meg

Lykke til!

1 kommentar:

  1. Gubben o Gumman sier:

    1) You're so vain
    2) Carly Simon
    3) No Secrets
    4) 1972

    SvarSlett