fredag 23. desember 2011

Luke 23- Rachel radbrekker schlägere!

Lille julaften, dere! Det røyner på. Juletreet er ferdig pynta, og jeg har bare noen få gaver igjen, så er det jul! Men jeg skal ikke forsømme julekalenderen, så det blir en utfordring idag også.

Gårsdagens kviss var kanskje i enkleste laget siden mine svenske venner løste gåten på 5 minutter. Jeg skulle fram til Carly Simons fantastisk kule låt "You're so vain" fra "No secrets" i 1972.


Her er radbrekkingsgåten lille julaften 2011:


Jeg har snakket englespråk
holdt djevelens hånd
den holdt meg varm om natten
da jeg var kald som stein

Jeg vil ha:
1.Tittel
2. Album
3. Artist
4.Årstall

Lykket til!

5 kommentarer:

  1. Stil haven't found what I'm looking for, U2, Joshua Tree, 1988! Hilsen Trøggis!

    SvarSlett
  2. Nei, bollocks. Den kom ut i 1987!

    SvarSlett
  3. Gubben o Gumman sier:

    1) Where the Streets Have No Name
    2) The Joshua Tree
    3) U2
    4) 1987

    SvarSlett
  4. Litt mye juleøl i Gumman der. Det er selfølgelig denne "Trøggis" som har det rette svaret.

    SvarSlett
  5. Skylder på fruen, aiai, Henrik... men Trygve er fornøyd med at jeg endelig radbrekte noe han kunne...

    SvarSlett