tirsdag 6. desember 2011

Luke 6 - Rachel radbrekker schlägere!

Jeg feirer mitt innlegg nummer 300 her på bloggen med å gratulere Ingrid og Henrik med seier i gårsdagens kviss. Stillingen er nå 4-1 Ingrid og Henrik - Tore.

I går skulle jeg fram til "Jailhouse rock" med B-spor "Treat med nice", 1957 med kongen sjøl: Elvis Presly. Jeg var egentlig ganske fornøyd med radbrekkingen av denne låta, rent bortsett fra at paret fra Sverige løste gåten på 5 minutter. I følge ektemannen (som tok oppgaven på strak arm) så hadde det med rytmen å gjøre. Åkke som. Her er er schlägeren:


Dagens utfordring kommer sent men godt. Låta er hentet fra perioden 2000-2010 og den nådde toppen av listene.

Liten tilleggsopplysning, etter som det ser ut til at jeg endelig har klart å lage en vanskelig oppgave. Låta lå på 1.plass på svenske hitlister mellom 2000-2005....

Jeg er ute etter:
1.Tittel
2. Album
3. Artist/Band
4. Årstall


Let’s forget about this shit

It means nothing to us

We should have done more

But we weren’t good enough

Lykke til!

2 kommentarer:

  1. Endelig sier Gubben og Gumman
    1. Dom andra 2. Vapen&ammunition 3. Kent 4. 2002
    Den satt langt inne

    SvarSlett
  2. Jeg bøyer meg i støvet, det er helt rett!

    SvarSlett