onsdag 7. desember 2011

Luke 7 - Rachel radbrekker schlägere!

Her gikk jeg og trodde at jeg endelig hadde klart å lage en oppgave som var så vanskelig at ingen klarte å løse den, så går svenskene fra Karlskoga hen og løser den klokka 00:08. Egentlig var det litt på overtid, men jeg godtar den. Slik er det å være enehersker....Moahahahaha.

Og løsningen er...trommevirvel...."Dom andra" fra "Vapen & Ammunition", Kent, 2002.

Og så var det til dagens oppgave. Nå skal vi til det fargerike 70 - tall. Låta jeg skal fram til  nådde toppen av Billboard året vi skal fram til. Jeg er ute etter:

1. Tittel
2. Hva het B-siden på singelen?
3. Artist/Band
4. Årstall


Å leve uten deg i mitt liv
Er som en søvnløs natt
Jenta mi, la meg vise deg
at jeg kan skille rett fra galt


Lykke til!

3 kommentarer:

  1. 1) I want you back
    2) Who's Lovin' You
    3) The Jackson 5
    4) 1970

    SvarSlett
  2. og det var gubben o gumman...som sa det...

    SvarSlett
  3. Det er vel ikke noen stor hemmelighet at Gubben o gumman har klart det igjen 6-1, leder an mot en gigantisk seier hvis ikke noen kommer inn og rasker med seg noen delseire utover. Gratis!

    SvarSlett