søndag 29. april 2012

I mine sko...

...er det godt å gå idag! Ikke har jeg gnagsår, det er en fantastisk solskinnsdag, og jeg har fortsatt godfølelsen  fra igår i kroppen.

Det var virkelig et skikkelig kick å løpe Sentrumsløpet. Jeg som på forhånd fryktet menneskemengden, og startet morgenen med en skikkelig nervøs mage, glemte hele myldret da løpet var i gang. Sola skinte, allergien var ikke for ille, bena fulgte med, og jeg løp!

Jeg løp gjennom parker, forbi bygårder og folk med heiaplakater, og mens jeg gjorde dette passerte jeg løper etter heseblesende løper. Bena bare sprang og smilet ble bare bredere.

Mulig høres jeg skrytende ut. Det får så være. Tro meg, tiden min er ikke mye å skryte av, ikke prestasjonen heller. Uansett, det var veldig gøy å delta i et løp med så mange positive deltagere og tilskuere.

Jeg skal ikke legge skjul på at det også var moro å se at jeg passerte mange andre mosjonister. Jeg har aldri vunnet noe som helst i sportssammenheng, og kommer aldri til å gjøre det, men jeg var over middels, og det varmer et 38 år gammelt hjerte :) Her er tallenes tale, og de gir mersmak. I september blir det Oslo Maraton, og jeg tror jeg skal være vill og gal - halvmaraton neste! Noen som vil være med?




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar