søndag 12. august 2012

Indian summer

Endelig er varmen her! Helgen har jeg vært ute fra tidlig morgen til sen kveld. Så nå har endelig sommerfølelsen sneket seg inn under huden. Det er enda godt, for på onsdag er det tilbake på jobb. Jeg skal ikke klage, jeg har hatt en super sommer både på Sicilia og på hjemlige trakter.

Jeg har lovet meg selv å få struktur på middagene igjen, derfor prøver jeg meg på nye hverdagsmenyer. Jeg har fått to ønsker fra barna denne gangen: Pasta og risotto.

Her er ukas meny uke 33:

man - Hjemmelagde fiskepinner m/naturris, grønnsaksstaver og yoghurtdip
tir-     Risotto m/spinat og skinke
ons -  Penne amatriciana m/grønn salat
tor -   Fiskesuppe m/grovt brød
fre -   Lasagne og salat
lør -   Grillet kyllingspidd m/ mais
søn - Fiskegrateng m/wokede grønnsaker

Velbekomme!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar