mandag 24. september 2012

Idealtid

Det var Oslo Maraton i helgen og jeg deltok på halv distanse for første gang. La meg si det slik, selv en halv maraton er langt. På Sørenga kom regnet og motvinden, fra 15 kilometer ville ikke beina løpe like fort lenger og da jeg endelig nådde mål var det med skikkelig hjulbeint føring. Ikke løp jeg på idealtid heller. Jeg hadde som mål å komme meg under 2 timer. Det greide jeg ikke, selv om jeg lå godt an en lang stund. Jeg greide det på nøyaktig 2 timer! Hadde jeg ikke tatt meg tid til å posere for fotografen 200 meter før mål hadde jeg kanskje klokket inn på 1.59.59, men det får så være. Hovedmålet var uansett å fullføre, og det greide jeg!

Maratonuka på matfronten er også ferdig. Nå går vi i rask fart mot en halv høstferieuke for mitt vedkommende, og kan snart unne oss mat lagd på idealtid.1-2 timers pusling på kjøkkenet kanskje? Men denne uka er det kanskje greit å ta det litt kjappere. Jeg er allerede sent ute, men her er iallfall ukas meny:





Ukemeny Uke 39

man - Hjemmelaget tomatsuppe m/egg, mozzarella og grove rundstykker
tir -    Spagetti m/ kremet spinat og bacon
ons -  Thaicurry med torsk med ris (natur)
tor -   Kyllingkebab m/byggris, tsatsiki og salat
fre -   Sushi/sashimi
lør -   Gratinerte bønneburritos m/nachos og salat
søn -  Fersk suppe m/kjøtt (høyrygg), poteter og sursøt saus

Velbekomme!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar